خانه / طناب ورزشی / فروش طناب های ورزشی به قیمت درب کارخانه در یزد

فروش طناب های ورزشی به قیمت درب کارخانه در یزد

طناب های ورزشی دارای گستره مشتریان مختلفی در شهرهای یزد،سنندج،کرمانشاه،ایلام و همدان می‌باشند. قیمت طناب های ورزشی با تنوع بسیاری که دارند متفاوت می باشد.انواع بتل روپ،طناب های بازی،طناب های کوهنوردی نمونه هایی از انواع طناب های ورزشی هستند.

ویژگی های طناب های ورزشی خوب برای ورزشکاران

با توجه به متعدد بودن رشته های ورزشی هر رشته ورزشی برای تمرینات ورزشکاران خود به طناب ورزشی مختص تمرینی احتیاج دارد.با توجه به اینکه در تمریناتی که مربیان به ورزشکاران می‌دهند و فشار لازمی که که برای تقویت و پیشرفت ورزشکار لازم می باشد نوع طناب ورزشی تغییر می کند.میزان سبکی و سنگینی، بافت طناب،راحت بودن ورزشکاران هنگام تمرین با طناب از ویژگی‌های مناسب و خوبی می باشد که باعث می شود مشتریان طناب های ورزشی خریداران این محصول شوند.

تولید طناب های ورزشی به وسیله کارخانه های تولید کننده طناب

تنوع بالا در انواع طناب های ورزشی سبب می شود که شرکت های مختلف تولیدی اقدام به تولید انواع طناب های ورزشی کنند.نحوه تولید طناب های ورزشی با توجه به استفاده‌ای که جامعه هدف از آن می‌کنند متفاوت می‌باشد.طناب های بازی ساده و ژله ای که از قطعات ساده پلاستیک و فلز تولید می شوند تا انواع بتل روپ ها که به صورت تابیده و بافته شده و صنعتی تولید می شوند.البته این امکان نیز وجود دارد که از کنف ضخیم نیز به توان برای تولید طناب های ورزشی استفاده کرد.

قیمت طناب های ورزشی

قیمت طناب های ورزشی در بازار داخل کشور با توجه به کیفیت مواد اولیه،نوع طناب ورزشی تولیدی، هزینه‌های تولید و …… تغییر می کند اما قیمت طناب های ورزشی برای فروش در بازار صادراتی بسیار بالاتر بوده و سود مناسبی را نصیب تولیدکنندگان این محصول می نماید.

قیمت طناب های ورزشی

عمده مشتریان طناب های ورزشی را چه جمعیتی تشکیل می دهند؟

بیشترین مشتریان طناب های ورزشی را گروه‌های ورزشکار تشکیل می‌دهند.تمامی اشخاصی که به صورت گروهی و انفرادی ورزش های مختلف انجام می دهند برای آمادگی جسمانی و انجام تمرینات خود از طناب های ورزشی استفاده می کنند.طناب های ورزشی به عنوان یک کالای مصرفی قابلیت فروش در سراسر بازار داخل و عرضه و فروش به عنوان یک کالای صادراتی را نیز دارا می باشد.

فروش طناب های ورزشی در سراسر کشور چگونه صورت می گیرد؟

فروش بسیاری از محصولات امروزه در بازارهای شهرهای مختلف کشور انجام می‌شود.شرکت های تولید کننده تجهیزات ورزشی با اعطای نمایندگی و شیوه های بازاریابی اقدام به فروش محصولات خود در بازارهای داخلی و حتی بازارهای صادراتی هستند.فروشگاه های لوازم ورزشی نیز اقدام به فروش نمونه های وارداتی و داخلی طناب های ورزشی می کنند.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس مالکی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194275890
شماره تلگرام و واتساپ: 09194275890
شماره فکس:02189783121
کانال تلگرام: taban@
اینستاگرام: tabantanab@
آدرس سایت: www.taban .ir
پست الکترونیکی: taban@gmail.com
آدرس دفتر مرکزی : تهران‏ ، بازار آهنگران
کارخانه : استان البرز ‏، هشتگرد

مطلب پیشنهادی

خرید مستقیم طناب ورزشی سیم بکسلی

طناب ورزشی یکی از انواع ابزار ها و لوازمی است که ممکن است هر ورزشکار حرفه ای به یک عدد از این کالا نیاز داشته باشد این کالا در انواع مختلف وارد بازار شده و طناب

مشاور فروش