خانه / طناب کنفی / تعیین قیمت و فروش طناب کنفی در کرمان

تعیین قیمت و فروش طناب کنفی در کرمان

تولید انواع مختلف طناب به وسیله کارخانه های تولید کننده این نوع محصول انجام می پذیرد.طناب های کنفی یکی از تولیدات کارخانه های طناب بافی می باشند.قیمت فروش طناب کنفی در شهرهای کرمان،شیراز،بوشهر و اهواز با یکدیگر متفاوت می باشد.

طناب های کنفی نوعی از طناب هستند که مصارف عمومی بسیاری دارند. طناب کنفی از الیاف طبیعی که دارای منشا گیاهی است تولید می شوند. از الیاف کنف علاوه بر طناب کنفی در تولید گونی های کنفی نیز بهره می برند که مصرف عمده ای در کشور دارد. تولید طناب های کنفی در قطر های متفاوت انجام می گیرد. الیاف کنف به رنگ قهوه ای تیره و روشن می باشند این الیاف هم به صورت تابیده و هم به صورت گیس بافت تولید می شوند. هنگامی که الیاف بافته می شوند استحکام بیشتری از خود نشان می دهند. قیمت فروش طناب کنفی به صورت عمده از درب کارخانه های تولید کننده طناب از میزان قیمت فروش طناب کنفی در بازار مصرف پایین تر می باشد و سود کارخانه های تولید کننده طناب در فروش بیشتر انواع محصولات تولیدی می باشد.

قیمت فروش طناب کنفی

بیشترین مشتریان طناب های کنفی نازک و ضخیم را چه گروه هایی تشکیل می‌دهند؟

قیمت فروش طناب کنفی در جذب مشتری بسیار اهمیت دارد و کمترین قیمت سبب بالاترین خرید توسط مشتریان می‌شود.تنوع در مصرف طناب‌های کنفی  مشتریان مختلفی را برای خرید این نوع طناب ترغیب می کند. استفاده در کارهای هنری و طراحی دکور های مختلف یکی از بیشترین موارد مصرف طناب های کنفی می باشد. نمونه های ضخیم طناب کنفی در صنایع دریایی و کشتیرانی کاربردهای فراوانی دارد و فروش عمده ای را برای تولید کنندگان به همراه دارد. فروش طناب کنفی به صورت خرده فروشی و متری نیز به وسیله مغازه های پخش سود مناسبی را برای این فروشندگان به همراه دارد.

تعیین قیمت فروش طناب کنفی عمده و جزئی به چه فاکتورهایی مرتبط می باشد؟

قیمت تمام شده هر محصول به مواردی مانند هزینه های مواد اولیه، هزینه های تولیدی، میزان تولید عمده محصول در ارتباط است.هر محصول نیز دارای حاشیه سود های مختلف می باشد. قیمت فروش طناب کنفی به صورت عمده با فروش محدود بسیار متفاوت است. همچنین قیمت فروش طناب کنفی برای صادرات بسیار بالاتر می باشد.

فروش انواع طناب کنفی برای استفاده مشتریان مختلف چگونه است؟

قیمت و کیفیت دو مولفه ای است که برای خرید طناب و بسیاری از محصولات متنوع مورد توجه قشر مشتریان و مصرف کنندگان می باشند. امروزه بیشترین بخش فروش محصولات مختلف از طریق مراجعه حضوری افراد صورت می گیرد و به دلیل وجود مولفه های موجود مشتریان بیشترین خرید خود را برای محصول مورد نظر انجام می دهند. فروش در حجم بالای طناب کنفی برای صادرات که از طریق تجار صورت می‌گیرد معمولاً بر مبنای اعتماد طرفین و یا سفر مستقیم مشتریان به کشور مبدا صورت می گیرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس مالکی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194275890
شماره تلگرام و واتساپ: 09194275890
شماره فکس:02189783121
کانال تلگرام: taban@
اینستاگرام: tabantanab@
آدرس سایت: www.taban .ir
پست الکترونیکی: taban@gmail.com
آدرس دفتر مرکزی : تهران‏ ، بازار آهنگران
کارخانه : استان البرز ‏، هشتگرد

مطلب پیشنهادی

قیمت طناب کنفی ضخیم گونی

طناب در انواع و اقسام متنوعی تولید و به بازار عرضه می‌شود و یکی بهترین نوع این طناب کنفی ضخیم می‌باشد، این طناب کاربرد زیادی دارد.قیمت طناب کنفی ضخیم گونی با تو

مشاور فروش