خانه / طناب ورزشی / مرکز خرید طناب پاراکورد با قیمت عمده

مرکز خرید طناب پاراکورد با قیمت عمده

خرید طناب پاراکورد یا چترنجات عموما توسط کوهنوردان و طبیعت گردان و تمامی افرادی که به طور حرفه ای در طبیعت آمد و شد دارند خریداری می شود.طناب پاراکورد با کاربردهای فراوانی که دارد مورد توجه کوهنوردان در شهرهای تهران،تبریز،اصفهان،مشهد و دیگر شهرهای کشور می باشد.

کاربردهای طناب پاراکورد در طبیعت

از طناب پاراکورد یا چترنجات در بسیاری از موارد اضطراری یا عادی می توان در کوه و طبیعت استفاده کرد.از طناب پاراکورد می توان به عنوان بند پوتین و نخ های درون طناب به علت استحکام نسبتاً خوب برای بسته بندی لوازم همراه خود و یا بالا کشیدن آنها از سطح به ارتفاع و بلعکس،همچنین به عنوان نخ ماهیگیری و حتی بخیه زدن نیز می توان استفاده کرد.

خرید طناب پاراکورد

خرید طناب پاراکورد بیشتر توسط چه گروهی انجام می شود؟

خرید طناب پاراکورد در بیشتر مواقع توسط طبیعت گردان و کوهنوردان تهیه می شود.قابلیت های طناب پاراکورد برای تبدیل شدن به اجسام مختلف و کمکی در کوه و طبیعت سبب شده که بسیاری از افراد که در طبیعت سفر می کنند مبادرت به خرید طناب پاراکورد کنند.

نحوه تولید طناب پاراکورد به چه صورتی است؟

عموما مواد به کار رفته در تولید طناب پاراکورد پلی استر و نایلون می باشند و از نخ های تقریباً محکمی در کنار هم و به صورت موازی تنیده می شوند و یک غلاف از نوع جنس خود نخ روی آن قرار گرفته و آن را مستحکم می کند.

خرید طناب پاراکورد و فروش آن به چه گونه ای انجام می شود؟

خرید این محصول معمولاً در بازار های سنتی لوازم ورزشی و کوهنوردی شهرهای مختلف کشور به صورت عمده و خرده فروشی صورت می گیرد.علاقه مندان به طبیعت گردی و کوهنوردان می توانند برای خرید طناب پاراکورد به این مراکز در شهرهای خود مراجعه کنند.البته راهکار دیگر برای خرید طناب پاراکورد فروشگاه های اینترنتی و آنلاین می باشد که طناب پاراکورد را برای فروش در سایت های خود عرضه کرده اند.

در صورت تمایل به خرید طناب پاراکورد یا چترنجات می توانید با ما در ارتباط باشید.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس مالکی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194275890
شماره تلگرام و واتساپ: 09194275890
شماره فکس:02189783121
کانال تلگرام: taban@
اینستاگرام: tabantanab@
آدرس سایت: www.taban .ir
پست الکترونیکی: taban@gmail.com
آدرس دفتر مرکزی : تهران‏ ، بازار آهنگران
کارخانه : استان البرز ‏، هشتگرد

مطلب پیشنهادی

خرید مستقیم طناب ورزشی سیم بکسلی

طناب ورزشی یکی از انواع ابزار ها و لوازمی است که ممکن است هر ورزشکار حرفه ای به یک عدد از این کالا نیاز داشته باشد این کالا در انواع مختلف وارد بازار شده و طناب

مشاور فروش