خانه / نخ بسته بندی / توزیع و فروش نخ بسته بندی یونجه در زاهدان

توزیع و فروش نخ بسته بندی یونجه در زاهدان

امروزه صنایع مختلف در شهرهای بزرگ و کوچک کشور مانند زاهدان،اردبیل،ساری،قم و اراک نیاز به اقلام بسته بندی دارند.نخ بسته بندی یونجه که در صنایع کشاورزی کاربرد دارد یکی از کالاهای پرمصرف برای بسته بندی می باشد.

نخ بسته بندی یونجه برای حفظ و نگهداری این محصول کشاورزی که از اهمیت بسیاری برای کشاورزان و دامداران برخوردار می باشد بسیار مهم است.نخ بسته بندی یونجه از مرحله تولید تا بسته‌بندی و فروش به وسیله شرکت های بزرگ تولیدی در سراسر کشور در حال انجام می باشد.این محصول مصرفی با توجه به پراکندگی کشاورزی در سراسر دنیا مشتریان بسیاری را دارا می باشد.

تولید نخ بسته بندی یونجه با کیفیت و مواد اولیه مختلف

نخ بسته بندی یونجه با استفاده از مواد اولیه نو و بازیافتی به وسیله شرکت های تولید کننده صورت می گیرد.ابتدا این مواد در دستگاه های مختلف حرارت می بینند و بعد از آن در ادامه خط تولید و به صورت نوارهایی نازک پدید می آیند و به وسیله دستگاه های جمع کن بر روی کلاف های نخ پیچیده می‌شوند و به صورت بسته های مختلف و کوچک و بزرگ از لحاظ وزنی بسته بندی می شوند.با توجه به وجود مواد اولیه فراوان در داخل کشور تولید و فروش نخ بسته بندی یونجه و گندم به راحتی انجام می پذیرد.

نخ بسته بندی یونجه

 فروش نخ بسته بندی یونجه و علوفه در سراسر کشور

امروزه فروش هر محصول به زیرساخت های قوی برای فروش و تبلیغات نیازمند می باشد.شرکت های تولید کننده و پخش در زمینه تولید و فروش انواع نخ بسته بندی یونجه و علوفه،طناب پلاستیکی و نخ های بسته بندی و کادو فعال هستند.بازار داخل با توجه به مصارف مختلفی که این محصولات دارند بخش عظیمی از این تولیدات را به مصرف می رسانند.استفاده از نخ بسته بندی ی علوفه در صنایع کشاورزی در اقصی نقاط دنیا سبب می‌شود،فروش این محصول برای صادرات نیز انجام شود.کیفیت خوب،قیمت مناسب و دریافت سود کمتر به فروش بیشتر هر محصولی از جمله نخ بسته بندی یونجه تاثیر گذار می باشد.

بیشترین استفاده ای که از نخ بسته بندی یونجه می شود در بسته بندی محصولات کشاورزی می باشد.نخ هایی که دارای آنالیز از لحاظ کیفیت،متراژ و میزان تحمل بار هستند در بازار مصرف مشتریان به فروش می رسند. نمونه هایی که از جنس پلی پروپیلن می‌باشند دارای قطر نازک و متراژ بالا هستند ولی از لحاظ قیمت فروش نسبت به نخ های دیگر بسته بندی علوفه گران تر می باشند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس مالکی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194275890
شماره تلگرام و واتساپ: 09194275890
شماره فکس:02189783121
کانال تلگرام: taban@
اینستاگرام: tabantanab@
آدرس سایت: www.taban .ir
پست الکترونیکی: taban@gmail.com
آدرس دفتر مرکزی : تهران‏ ، بازار آهنگران
کارخانه : استان البرز ‏، هشتگرد

مطلب پیشنهادی

قیمت خرید نخ بسته بندی خرید کیلویی

نخ بسته بندی خرید کیلویی امروزه یکی از پر کاربرد ترین انواع نخ های کیلویی است که استفاده از آن بسیار رایج شده است و به کار گرفتن آن در زمینه های متعدد رایج شده

مشاور فروش