خانه / طناب کنفی / قیمت طناب کنفی ضخیم گونی

قیمت طناب کنفی ضخیم گونی

طناب در انواع و اقسام متنوعی تولید و به بازار عرضه می‌شود و یکی بهترین نوع این طناب کنفی ضخیم می‌باشد، این طناب کاربرد زیادی دارد.
قیمت طناب کنفی ضخیم گونی با توجه به کیفیت بالایی که دارد دارای قیمت مناسب و ارزان می‌باشد.با کیفیت ترین نوع این طناب را با قیمت ویژه و بسیار مناسب از تولید کننده اصلی و تخصصی آن تهیه و خریداری نمایید و در مدت زمان کوتاه درب منزل خود تحویل بگیرید.این محصول به صورت مستقیم وارد بازار شده و مشتریان زیادی را به خود اختصاص داده است.

قیمت طناب کنفی ضخیم گونی

مشخصات طناب بسته بندی کنفی

مشخصات طناب بسته بندی کنفی طناب های کنفی از الیاف های بسیار طبیعی و مرغوب ساخته شده است. از این محصول از سال اخیر تا به امروز دارای کاربرد گوناگونی بوده و در بازار طرفداران بی‌شماری را به خود اختصاص داده است.

این محصول در شکل های متنوعی ساخته شده و در برابر رطوبت دوام و مقاومت بالایی دارد.این طناب بسیار انعطاف پذیر است و استحکام و ماندگاری طولانی دارد.بهترین ویژگی این محصول الیاف طبیعی آن می‌باشد که از پشم حیوانات خانگی از جمله گوسفند و بز و…ساخته شده است.

این طناب وزن بسیار سبکی دارد و جابه‌جایی آن بسیار آسان و راحت می‌باشد.طناب بسته بندی دارای سایز های مختلف و قطر های گوناگون دارد و از این طناب ها برای تزیین دکوراسیون منزل استفاده می‌شود و کور منزل را بسیار زیبا و جذاب می‌کند.

انواع مختلف طناب های کنفی در کشور با بهترین کیفیت تولید می‌شود و این محصول خواهان زیادی در بازار دارد و در مکان های مختلف کاربرد زیادی دارد. نمونه های مختلف این محصول به دلیل داشتن مزایای فراوان مورد استفاده افراد زیادی قرار گرفته است. هم چنین توزیع طناب کنفی از طریق عرضه کنندگان اصلی و تخصصی در بازار انجام می‌شود و این محصول با کیفیت تضمینی پر بازار های داخلی و خارجی به فروش می‌رسد.

توزیع مستقیم طناب کنفی ضخیم گونی

توزیع مستقیم طناب کنفی ضخیم گونی طناب کنفی گونی بسیار ضخیم و بادوام می‌باشد این طناب رنگ قهوه ای تیره و روشن دارد و از این طناب لوازم تزیینی ساخته می‌شود. این محصول با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به صورت مستقیم و بدون واسطه به فروش می‌رسد.

توزیع مستقیم طناب کنفی ضخیم گونی سبب کاهش قیمت و زمان می‌شود و در نتیجه این محصول در کمترین قیمت و سریع‌ترین زمان ممکن به دست مصرف کنندگان آن می‌رسد. این محصول از طریق تولید کنندگان اصلی و تخصصی آن در بازار های داخلی و خارجی توزیع و پخش می‌گردد.

شما می‌توانید آن را با کیفیت تضمینی در این سایت فروش تخصصی و معتبر سفارش دهید و ابن محصول را به صورت آنلاین و غیر حضوری تهیه و خریداری نمایید.این محصول از طریق تولید کنندگان اصلی و تخصصی وارد بازار شده و با نازلترین قیمت به فروش می‌رسد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس مالکی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194275890
شماره تلگرام و واتساپ: 09194275890
شماره فکس:02189783121
کانال تلگرام: taban@
اینستاگرام: tabantanab@
آدرس سایت: www.taban .ir
پست الکترونیکی: taban@gmail.com
آدرس دفتر مرکزی : تهران‏ ، بازار آهنگران
کارخانه : استان البرز ‏، هشتگرد

مطلب پیشنهادی

صادرکننده طناب کنفی ضخیم ۱۲میل

طناب کنفی یکی از پر کاربرد ترین انواع طناب می باشد و استفاده از آن از زمان گذشته مورد توجه قرار داشته و امروز نیز دارای کاربرد های گوناگونی می باشد. صادر کننده

پاسخی بگذارید

مشاور فروش