خانه / طناب ورزشی / فروش طناب غارنوردی به قیمت درب کارخانه

فروش طناب غارنوردی به قیمت درب کارخانه

استفاده از طناب های غار نوردی به عنوان یک نوع طناب ورزشی مورد استفاده بسیاری از افراد می باشد. قیمت طناب غارنوردی با توجه به اینکه  باید از نمونه های برند استفاده شود نسبت به نمونه های دیگر بالاتر می‌باشد. با توجه به موقعیت جغرافیایی کشور بسیاری از شهرهای ایران مانند کرمانشاه،ایلام،تبریز و دیگر شهرهای کشور برای این ورزش مناسب هستند.

تولید طناب های ورزشی و طناب غارنوردی

تولید طناب غارنوردی و رشته های مختلف کوهنوردی معمولاً به طور یکسان انجام می شود.این نوع طناب ها از الیاف بسیار مقاوم و محکم تولید می شوند که باید در شرایط سخت کارایی خود را حفظ کنند.الیاف با دوام بالا با سایز های مختلف در امتداد هم تابیده می شوند و پس از آن بر روی این الیاف یک بافت رنگی پدید می آید.

خرید طناب غارنوردی به وسیله مشتریان این محصولات ورزشی برای چه اهدافی می باشد؟

خرید و فروش طناب غارنوردی به عنوان یک طناب ورزشی به طبیعت گردان و ورزشکاران حرفه ای رشته های مختلف کوهنوردی از عمده ترین موارد مصرف و عرضه این محصول می باشد.از طناب غارنوردی به عنوان یک محصول مقاوم و مستحکم در موارد مشابه نیز می توان بهره برد.استفاده از طناب غارنوردی به عنوان طناب راپل استفاده در امداد و نجات و گروه های خدماتی از دیگر مواردی می‌باشد که می‌توان از این طناب استفاده کرد.

قیمت طناب غارنوردی

نحوه تعیین قیمت طناب غارنوردی در فروشگاه‌های مختلف عرضه محصولات ورزشی چگونه است؟

با توجه به اینکه  طناب غارنوردی و انواع مختلف طناب کوهنوردی اکثراً به صورت وارداتی می باشند قیمت ها با تغییر قیمت ارز تغییر می کند.قیمت طناب غارنوردی با توجه به برند و شرکت سازنده این محصول،میزان قطر طناب،میزان حجم خرید مشتریان و موارد دیگر بستگی دارد.

نحوه فروش طناب غارنوردی و انواع طناب ورزشی به چه شیوه ای می باشد؟

فروشگاه‌های عرضه لوازم ورزشی در سراسر شهرهای مختلف کشور یکی از عمده ترین مراکز فروش طناب غارنوردی و انواع وسایل ورزشی می باشند.البته این فروشگاه‌ها ممکن است در شهرهایی که ورزش غارنوردی رونق بیشتری دارد به وفور یافت شوند.بازارهای شهرهای مختلف کشور و مراکز عرضه لوازم ورزشی از دیگر مراکز فروش طناب غارنوردی و محصولات مشابه می باشد.

برای تعیین قیمت طناب غارنوردی و انواع طناب ورزشی می توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس مالکی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194275890
شماره تلگرام و واتساپ: 09194275890
شماره فکس:02189783121
کانال تلگرام: taban@
اینستاگرام: tabantanab@
آدرس سایت: www.taban .ir
پست الکترونیکی: taban@gmail.com
آدرس دفتر مرکزی : تهران‏ ، بازار آهنگران
کارخانه : استان البرز ‏، هشتگرد

مطلب پیشنهادی

خرید مستقیم طناب ورزشی سیم بکسلی

طناب ورزشی یکی از انواع ابزار ها و لوازمی است که ممکن است هر ورزشکار حرفه ای به یک عدد از این کالا نیاز داشته باشد این کالا در انواع مختلف وارد بازار شده و طناب

مشاور فروش