خانه / طناب کنفی / فروش انواع طناب کنفی ضخیم با قیمت ارزان

فروش انواع طناب کنفی ضخیم با قیمت ارزان

استفاده از طناب های کنفی ضخیم و نازک در بسیاری از مشاغل در شهرهای شیراز،هرمزگان،بوشهر و اهواز در جریان می باشد.یکی از فاکتورهای تعیین قیمت طناب کنفی ضخیم در بازار مصرف برای مشتریان میزان فروش عمده این محصول می باشد.

خریداران و فروشندگان طناب کنفی ضخیم بیشتر چه گروه هایی را تشکیل می دهند؟

مشتریان طناب کنفی ضخیم را صنایع و مشاغل گوناگون و مختلف و افرادی از عموم جامعه تشکیل می‌دهند. صنایع دریایی و کشتیرانی یکی از مشتریان عمده و مصرف کنندگان طناب کنفی ضخیم می‌باشند.گروه های ورزشی مختلف نیز که به صورت گروهی و انفرادی اقدام به تمرین و ورزش می کنند از دیگر خریداران طناب کنفی ضخیم می‌باشند.این موارد گفته شده از عمده ترین استفاده های طناب کنفی ضخیم به عنوان یک محصول مصرفی می باشد.

قیمت طناب کنفی ضخیم

قیمت طناب کنفی ضخیم با چه عواملی در بازار مصرف تغییر می کند؟

وجود تغییر در هزینه‌های تولید،نوسانات بازار ارز با توجه به اینکه مواد اولیه این محصول وارداتی می باشد میزان تولید عمده این محصول از جمله عواملی می باشد که در تعیین قیمت طناب کنفی ضخیم موثر می باشد.قیمت طناب کنفی ضخیم در داخل کشور در مقایسه با نمونه های مشابه در خارج از مرزهای کشور بسیار پایین تر می باشد.تولید طناب کنفی ضخیم با توجه به اینکه کاربردهای مختص به خود را دارد توسط دستگاه های پیشرفته و کارخانه های تولید کننده  طناب صورت می گیرد.ضخامت های بالاتر از ۵ یا ۶ سانتیمتر متداول و مرسوم برای تولید در بازار نمی باشند و معمولاً مشتریان این محصول را باید سفارشی سازی کنند.زمانی که الیاف کنف به صورت بافته شده تولید می شوند استحکام و مقاومت بیشتری در برابر تنش های وارد شده از خود نشان می دهند.

 نحوه فروش طناب کنفی ضخیم چگونه صورت می گیرد و به چه عواملی بستگی دارد؟

با توجه به اینکه طناب کنفی ضخیم مشتریان مختص خود را دارد،فروشندگان و عرضه کنندگان این محصول نیز به طور اختصاصی فعالیت می کنند. نمایندگی های شرکت های تولید کننده  انواع طناب در سراسر کشور از مراکز فروش عمده و تعیین قیمت طناب کنفی ضخیم می‌باشند.بازارهای شهرهای بزرگ کشور که همچنان نبض اقتصادی شهرهای کشور را در دست دارند از دیگر مراکز فروش و داد و ستد انواع طناب و طناب کنفی ضخیم می‌باشند.با تغییر در شیوه های فروش و داد و ستد در فضای وب این امکان برای بسیاری از تولید کنندگان و شرکت های پخش به وجود آمده است که به توانند محصولات خود را از این طریق به فروش برسانند.

برای تعیین قیمت طناب کنفی ضخیم گیس بافت و تابیده و انواع طناب می توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس مالکی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194275890
شماره تلگرام و واتساپ: 09194275890
شماره فکس:02189783121
کانال تلگرام: taban@
اینستاگرام: tabantanab@
آدرس سایت: www.taban .ir
پست الکترونیکی: taban@gmail.com
آدرس دفتر مرکزی : تهران‏ ، بازار آهنگران
کارخانه : استان البرز ‏، هشتگرد

مطلب پیشنهادی

قیمت طناب کنفی ضخیم گونی

طناب در انواع و اقسام متنوعی تولید و به بازار عرضه می‌شود و یکی بهترین نوع این طناب کنفی ضخیم می‌باشد، این طناب کاربرد زیادی دارد.قیمت طناب کنفی ضخیم گونی با تو

مشاور فروش