خانه / طناب کنفی / فروشگاه طناب کنفی تزیینی ارزان در قزوین

فروشگاه طناب کنفی تزیینی ارزان در قزوین

طناب کنفی تزیینی با توجه به استفاده هایی که از این نوع طناب می شود،مشتریان خاصی را شامل می شود. تولید کننده گان انواع طناب در شهرهای قزوین،گیلان،کردستان،بندرعباس و شیراز می توانند با تولید عمده طناب کنفی نیاز بازار داخل را به راحتی تامین کنند. طناب های کنفی با توجه به کاربردهای گوناگون توسط جمعیت زیادی از مشاغل و صنایع خریداری می‌شوند.این محصول با توجه به مصرفی بودن مشتریانی نیز خارج از مرزهای کشور داشته و امکان صادرات آن به خارج از کشور میسر می باشد.

تولید طناب کنفی تزیینی در کارخانه‌های تولید انواع طناب چگونه می باشد؟

تولید طناب کنفی در کارگاه ها و کارخانه های طناب بافی از الیاف کنف که منشا گیاهی دارد تولید می‌شود. بیشتر این الیاف از کشورهای دیگر وارد می شوند. طناب های کنفی به علت وجود آب در ساختار آن پس از تولید و خریداری توسط مشتریان عمده مقداری از وزن خود را از دست می‌دهند.طناب کنفی معمولاً از تابیده شدن الیاف کنف در سایزها و متراژهای گوناگون تولید می شوند.فروش انواع طناب کنفی معمولاً به صورت کیلویی می باشد ولی امکان دارد برخی از فروشنده گان این کالا را به صورت متری نیز عرضه کنند.

طناب کنفی تزیینی

خرید طناب کنفی تزیینی توسط افراد مختلف به چه منظور صورت می گیرد؟

طناب کنفی تزیینی می تواند در طراحی و زیبا سازی دکوراسیون داخلی منازل و ساختمان های اداری و نمای بیرون آن به کار رود.از طناب کنفی تزیینی می توان در تزیین راه پله ها و به جای استفاده از نرده های فلزی از طناب کنفی به عنوان نرده استفاده برد.از طناب کنفی تزیینی می شود در تزیین دسته ظروف،روکش صندلی و قاب آینه نیز استفاده کرد.از طناب کنفی تزیینی می توان در طراحی زیر لیوانی،پادری کوچک و بزرگ و تزیین داخل و بیرون ظروف نیز استفاده کرد.

طناب های کنفی یکی از پرکاربردترین ابزار ساده و در دسترس می باشند که می توان با ایده های خلاقانه زیادی در طراحی دکوراسیون بسیاری از مکان های مختلف دست به کار شد و یک نمای بسیار زیبا را طراحی کرد.

طناب کنفی تزیینی را از چه مناطقی در کشور می شود خریداری کرد؟

طناب کنفی تزیینی را می شود از بازارهای قدیمی شهر های بزرگ و کوچک کشور به صورت عمده و خرده خریداری کرد.نمایندگی های کارخانه داران صنعت طناب بافی در سراسر کشور از مراکز خرید طناب تزیینی کنفی می باشد.با طراحی سایت های فروشگاهی توسط تولید کننده گان و شرکت های پخش طناب این امکان برای مشتریان انواع طناب به وجود آمده است که به توانند به سادگی و در زمانی کوتاه محصول خود را خریداری کنند.

در صورت تمایل به تهیه طناب کنفی تزیینی و دیگر انواع طناب می توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس مالکی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194275890
شماره تلگرام و واتساپ: 09194275890
شماره فکس:02189783121
کانال تلگرام: taban@
اینستاگرام: tabantanab@
آدرس سایت: www.taban .ir
پست الکترونیکی: taban@gmail.com
آدرس دفتر مرکزی : تهران‏ ، بازار آهنگران
کارخانه : استان البرز ‏، هشتگرد

مطلب پیشنهادی

قیمت طناب کنفی ضخیم گونی

طناب در انواع و اقسام متنوعی تولید و به بازار عرضه می‌شود و یکی بهترین نوع این طناب کنفی ضخیم می‌باشد، این طناب کاربرد زیادی دارد.قیمت طناب کنفی ضخیم گونی با تو

مشاور فروش