خانه / طناب پلاستیکی / تولید و فروش طناب پلاستیکی کشاورزی در کرج

تولید و فروش طناب پلاستیکی کشاورزی در کرج

طناب پلاستیکی کشاورزی یا به طور معمول و اساسی‌تر نخ های دروگر و بیلر که در صنعت بزرگی کشاورزی دارای استفاده های فراوانی می باشد،توسط تولید کننده گان طناب های پلاستیکی کشاورزی در شهرهای تهران کرج،اصفهان و شیراز تولید شده و به سادگی می‌توانند نیاز بازار مصرف مشتریان داخلی را تامین کنند.با توجه به این که کشاورزی در تمام دنیا گسترش داشته و استفاده از نخ های کشاورزی یکی از ملزومات این صنعت می باشد امکان صادرات و ارسال این کالا برای مشتریان خارج از کشور نیز میسر می باشد.

تولید طناب پلاستیکی کشاورزی توسط کارخانه های طناب بافی در شهرک‌های صنعتی به چه شیوه ای است؟

تولید نخ های پلاستیکی کشاورزی معمولاً از مواد بازیافتی و نو در کارخانه های تولید طناب در جریان می باشد. تولید نخ های پلاستیکی کشاورزی با توجه به کیفیت مواد آن دارای درجه بندی های مختلف و قاعدتاً دارای قیمت های مختلف نیز می باشد.مواد پلاستیکی پس از تبدیل شدن به الیاف نازک در امتداد یکدیگر تابیده می شوند و طناب پلاستیکی کشاورزی را تشکیل می دهند.نخ های پلاستیکی کشاورزی تولید شده در کشور دارای کیفیت بالایی می باشد و این پتانسیل را دارا می باشد که به کشورهای دیگر صادر شود.

طناب پلاستیکی کشاورزی به چه منظور خریداری می شود؟

طناب پلاستیکی کشاورزی به طور عمده و فراوان در صنعت کشاورزی و بسته‌بندی کاربرد دارد و مصرف عمده آن در این صنایع می باشد. طناب پلاستیکی کشاورزی که با نام‌های دروگر و بیلر شناخته می‌شوند در اکثر موارد به منظور بسته بندی علوفه دامی و یونجه به کار گرفته می شود،از این نخ های پلاستیکی کشاورزی به صورت عمده در کمباین ها و دیگر ماشین آلات درو کشاورزی استفاده می شود.از نخ های پلاستیکی کشاورزی می توان در صنایع بسته بندی مانند بستن کارتن و امور حمل و نقل نیز استفاده کرد.از طناب پلاستیکی کشاورزی که دارای ضخامت های نازک تر می باشد در قنادی ها و شیرینی فروشی ها و بسته بندی سبزی نیز استفاده می‌شود که به نخ شیرینی معروف می باشد.

طناب پلاستیکی کشاورزی

 

طناب پلاستیکی کشاورزی به صورت عمده فروشی و خرده فروشی از چه مکان هایی تامین می شود؟

خرید طناب پلاستیکی کشاورزی از بازارهای قدیمی شهرهای مختلف کشور در جریان می باشد.برای خرید طناب پلاستیکی کشاورزی می توان به دفاتر فروش و نمایندگی های کارخانه های تولید کننده انواع طناب در سطح شهرها مراجعه کرد.با به وجود آمدن سایت های فروشگاهی آنلاین و اینترنتی این امکان برای مشتریان طناب پلاستیکی به وجود آمده است که به توانند به سادگی محصول خود را خریداری کنند.

برای تهیه طناب پلاستیکی به منظور استفاده در صنعت کشاورزی و دیگر موارد می توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس مالکی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194275890
شماره تلگرام و واتساپ: 09194275890
شماره فکس:02189783121
کانال تلگرام: taban@
اینستاگرام: tabantanab@
آدرس سایت: www.taban .ir
پست الکترونیکی: taban@gmail.com
آدرس دفتر مرکزی : تهران‏ ، بازار آهنگران
کارخانه : استان البرز ‏، هشتگرد

مطلب پیشنهادی

قیمت طناب پلاستیکی

ارزان ترین قیمت طناب پلاستیکی در شیراز

  طناب پلاستیکی به صورت عمده در بسیاری از شهرهای کشور از جمله زنجان،شیراز،تهران و …

مشاور فروش