خانه / طناب سیم بکسلی ضخیم / عرضه عمده طناب سیم بکسلی ضخیم

عرضه عمده طناب سیم بکسلی ضخیم

طناب سیم بکسلی در انواع و اقسام صامت و از جنس های مختلف بسته به نوع مصرفی که دارد ساخته می شود و طناب سیم بکسلی ضخیم یکی از انواع این کالا است که در صنایع سنگین و برای جابجایی و نگهداری اجسام سنگین کاربرد دارد این کالا به صورت عرضه عمده با قیمتی بسیار مطلوب در اختیار مصرف‌ کننده است.

تولید کنن ه انواع طناب سیم بکسلی ضخیم این کالای بسیار با اهمیت در صنایع مختلف را به صورت عمده و با قیمت بسیار مناسب در اختیار تمام متقاضیان صنعتی قرار داده است.

عرضه عمده طناب سیم بکسلی ضخیم

طناب سیم بکسلی در کجا کاربرد دارد؟

طناب سیم بکسلی در کجا کاربرد دارد؟ طناب سیم بکسلی یکی از انواع آب ار ها و کالایی است که در صنایع مختلف از انواع این کالا به صورت نازک و ضخیم استفاده می شود این محصول به دلیل مقاومت بسیار زیاد و استحکام بالا در صنایع سنگین به عنوان یک نگهدارنده استفاده می شود و به تناسب وزنی که قرار است سیم بکسلی تحمل نماید می توان از ضخامت های مختلف این کالا استفاده کرد.

طناب سیم بکسلی در اندازه و حد نازک در دوچرخه ها قابل مشاهده است اما همین کالا به صورت طناب ضخیم در صنایع سنگین مانند کشتی سازی، ساختمان سازی و یا برای ساخت انواع سد و یا در انواع جرثقیل ها دیده می سود حتی از انواع این کالا در صنعت اتومبیل سازی نیز استفاده می شود این محصول کالایی بسیار پر مصرف است که مصرف بالای آن به دلیل اعتمادی است که کاربر به مقاوم بودن این کالا دارد طناب سیم بکسلی ممکن است از فولاد و یا استیل در انواع ضخامت و در قطر های متفاوت تولید و وارد بازار عرضه و تقاضا شود.

مرجع فروش طناب سیم بکسلی ضخیم

مرجع فروش طناب سیم بکسلی ضخیم تولید کنندگان انواع طناب سیم بکسلی ضخیم از بهترین انواع فولاد و استیل مبادرت به تولید انواع این محصول بسیار عالی و با استحمام کرده تا در صنایع سبک و سنگین از این کالای با ارزش و با اهمیت با اطمینان بسیار بالا استفاده کنند این محصول در تمام ضخامت ها با توجه به نوع ماری که انجام می دهد دارای مقاومت و استحکام بسيار بالا و در مدتی طولانی قائل استفاده است.

مرجع فروش طناب سیم بکسلی ضخیم این کالا را با قیمتی بسیار مناسب و عادلانه در اختیار تمام متقاضیان قرار داده است و شما می توانید از خرید این کالا به صورت حضوری و در مراکز فروش استفاده نمایید و یا با مراجعه به سایت شرکت در شبکه های اجتماعی و اینترنت استفاده و انواع محصولات تولید شده را مشاهده و در صورت تمایل کالا را به صورت عمده و یا جزئی زیر قیمت بازار ثبت سفارش نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس مالکی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194275890
شماره تلگرام و واتساپ: 09194275890
شماره فکس:02189783121
کانال تلگرام: taban@
اینستاگرام: tabantanab@
آدرس سایت: www.taban .ir
پست الکترونیکی: taban@gmail.com
آدرس دفتر مرکزی : تهران‏ ، بازار آهنگران
کارخانه : استان البرز ‏، هشتگرد

پاسخی بگذارید

مشاور فروش