خانه / نخ بسته بندی / بازار فروش نخ بسته بندی کارتن ضخیم

بازار فروش نخ بسته بندی کارتن ضخیم

برای بسته بندی مناسب کارتن از نوعی نخ به خصوص استفاده می شود تا استحکام بسیار زیادی به بسته بندی آن ببخشد و مانع از باز شدن یا شل شدن آن شود و به این ترتیب نخی بسیار مناسب برای این کار است که در بازار فروش آن با قیمتی بسیار ارزان ارائه می گردد و مشتریان این نخ بسته بندی کارتن می توانند با درخواست عمده برای این محصول نازلترین قیمت را برای آن پرداخت کنند که این مساله می تواند در سفارشات عمده برای صادرات مهم باشد.

بازار فروش نخ بسته بندی کارتن ضخیم

انواع نخ بسته بندی از نظر جنس

انواع نخ بسته بندی از نظر جنس نخ بسته بندی که معمولاً برای بسته بندی کارتن مورد استفاده قرار می گیرد محصولی است که در گذشته از الیاف طبیعی کناف ساخته می شود اما امروزه صنعت پتروشیمی با تولید پلیمرهای مختلف امکان تولید نخ های پلی اتیلنی را فراهم ساخته است که از پلاستیک استفاده می‌شوند و چنانچه مواد اولیه با کیفیت در ساخت آن به کار برده است به مراتب بیشتر از هر نوع دیگری از انواع این نخ استحکام دارد.

این نوع نخ معمولاً کش آمدن بسیار کمی دارد و همین باعث می شود که در بسته بندی محکم باقی بماند و شل نشود در حالی که در انواع نخ های غیر پلی استر معمولاً پس از مدت زمان محدود شل شدن اتفاق می‌افتد و بسته‌بندی باز می شود.

انواع این نخ از نظر رنگ می توانند متفاوت باشند که رنگ تاثیری در کیفیت محصول ندارد و همان طور که گفته شده جنس آن می تواند از پلی اتیلن درجه یک باشد یا از محصولات بازیافتی برای آن استفاده شده شود که نوع دوم عملاً فاقد هر نوع کیفیت است و جنس گزینه اول مورد استفاده بسیار بیشتری دارد.

تولیدی نخ بسته بندی کارتن ضخیم

تولیدی نخ بسته بندی کارتن ضخیم تولیدی نخ بسته بندی ضخیم اقدام به تولید بهترین این نخ با قیمت باورنکردنی برای خریداران این محصول و صادرکنندگان کرده است و ضخامت های مناسب را برای آن در نظر گرفته که بدون شک استفاده از آن را نسبت به انواع دیگر نخ بسیار فراوان تر کرده است و همین ارزان قیمتی باعث شده که طرفداران بیشتری داشته باشد.

این نخ معمولاً به صورت کلاف های کوچک و بزرگ ارائه می شود و به طور معمول در بسته بندی های پلی اتیلنی قرار می‌گیرد البته تأثیری در کیفیت آن ندارد و برای جلوگیری از کثیف شدن آن مورد استفاده است؛ این تولیدی قیمت‌ها را پایین آورده و بسته بندی ها را در متراژهای متفاوت ارائه می‌کند تا محصول بتواند کاربردهای مختلفی در صنایع گوناگون بسته بندی داشته باشد و فروش آن را در بازارهای مختلف داخل و خارج از کشور راحت تر ممکن سازد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس مالکی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194275890
شماره تلگرام و واتساپ: 09194275890
شماره فکس:02189783121
کانال تلگرام: taban@
اینستاگرام: tabantanab@
آدرس سایت: www.taban .ir
پست الکترونیکی: taban@gmail.com
آدرس دفتر مرکزی : تهران‏ ، بازار آهنگران
کارخانه : استان البرز ‏، هشتگرد

مطلب پیشنهادی

قیمت خرید نخ بسته بندی خرید کیلویی

نخ بسته بندی خرید کیلویی امروزه یکی از پر کاربرد ترین انواع نخ های کیلویی است که استفاده از آن بسیار رایج شده است و به کار گرفتن آن در زمینه های متعدد رایج شده

پاسخی بگذارید

مشاور فروش